Toamna

Posted on

Si azi e tot toamna. Pana si frunzele cad pentru mine. Pasul meu e cald, cade o frunza, mai am un gand, mai cade una. Mai traiesc, mai mor, ele continua sa cada. Ce rutina de cacat.

-De ce vreti sa muriti fetelor? Le intreb, niciun raspuns.Voi nu sunteti galagioase ca restul femeilor?

-A trecut vara, imi soptesc parca numai mie. Decat sa fim urate, preferam sa murim, nu ne poti intelege. Suntem precum femeile si tu esti doar un barbat!

(Cliseeic stiu, dar vreau sa scriu despre un parc). Ma asez pe o banca murdara de toamna, parca banca ma doare. Cred ca e luni, urasc ziua asta! Nici toamna nu o iubesc, dar iubesc parerile femeilor. Frunzele sunt sincere toamna, fiindca sunt pe moarte. Orice om aflat pe moarte este sincer. Toamna ma inspira.

Paginile cartii ma seduc, miroase a vara, a iubire si a briza de ocean. De ce pretuim lucrurile doar cand le pierdem?

Aud soapte venite din guri diferite, dar toate sunt de femei, unele fumeaza, unele sunt rusinoase, altele tac. Soapte ce imi dau impresia ca vin din copaci. Rasete isterice, le iubesc.  Cititoarele mele…

6 responses »

  1. Tac precum o frunza sincera de toamna… in felul asta nu ai sa stii cat de mult mi-a placut ce ai scris. Si tac spunandu-ti ca ai dreptate atunci cand spui ca „orice om aflat pe moarte este sincer”. Nu ma-ntreba de unde stiu asta…

    Răspunde
    • stii, draga Yana, primul lucru care mi-a trecut prin minte cand am citit comentariul a fost sa te intreb: Cat de mult iti place si de ce anume (Sunt o persoana foarte curioasa, cam cea mai curioasa persoana de o cunosc). Acum, desi am pus intrebarea (mai involuntar asa) sper sa nu te deranjeze. E alegerea ta daca imi vei raspunde sau nu. Eu apreciez enorm ca ti-ai pierdut putin din timpul tau sa-mi citesti cuvintele si ca ti-ai mai pierdut inca putin timp sa lasi un comentariu, apreciez foarte mult asta, vreau sa stii.
      In legatura cu „teoria” cu moartea nu te voi intreba, uneori e aiurea sa rascolesti prin trecut, mai ales trecutul altor persoane si din pricina faptului ca am pierdut pe cineva drag curand, pot spune ca te inteleg si ca afirmatia mea nu este facuta de dragul de a fi.
      Interesant numele, cred ca are o semnificatie aparte.

      Iti multumesc inca o data foarte mult si apreciez. Sper sa te mai gasesc lasand un coment printre aberatiile mele.

      Răspunde
  2. „Aberatiile ” tale despre toamna mi-au placut foarte mult. E simplu… imi plac frunzele, ploaia, toamna. Nu consider deloc ca mi-am pierdut timpul citind ce ai scris…dimpotriva chiar. Ador sa intalnesc oameni care scriu frumos, mai ales daca o fac si macar cat de cat corect gramatical( sunt destul de dura in general la capitolul acesta).
    Numele meu… da, stiu, toata lumea spune ca e interesant, frumos, cineva spunea ca e chiar putin..exotic. Poate ca asa este, cert este ca mie imi place si chiar ma reprezinta oarecum, in sensul ca este deosebit, mai rar intalnit.
    Nu ai pentru ce sa imi multumesti, am citit cu placere si…da, am sa mai fac asta. De altfel, citesc deja si de prin arhiva. Categoric voi mai comenta, pentru ca nu pot altfel, totdeauna spun ce am de spus. De bine sau nu.

    Răspunde
  3. Pentru un blogger activ, oportunitatea ideala de a imbina placerea cu afacerile o constituie publicitatea prin intermediul blogurilor: scrii de placere si esti platit pentru opiniile tale.
    Blog Money iti poate asigura un venit continuu, fara a te priva de confortul caminului tau.
    Incearca si tu acum accesand acest link !!!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2250&acid=175

    Răspunde

Lasă un răspuns

