In nopti de cuvinte (1)

Posted on

Imi place sa scriu, stiu ca si tie iti place si nu suntem singurii, mi-au mai spus-o cateva milioane de oameni. Iti plac cifrele? E a treia dimineata in care somnul nu ma ajuta si nici ca imi pasa. Ma simt creativ si ating apogeul inspiratiei, dormi langa mine. Peste o ora cred ca o sa rasara soarele. Sunt doar detalii. Degetele mele fug nebune pe taste, nu le opresc. E o stare de amorteala, subconstientul dicteaza si degetele se supun, fug prin paduri de vise, se pierd in noapte si-n frig. Din cauza valurilor de idei am redeschis ochii in aceeasi noapte in care ti-am promis ca voi dormi. Se loveau de mine ca de un tarm tropical, era lipsa de respect sa le ignor,intre mine si ele e o lege a compensatiei, ma vei intelege cand vei citi. Am crezut ca au trecut ceva ani, dar era vorba doar de 40 de minute si ghici ce, erai tot langa mine.

In momentul cand genele mele s-au hotarat sa-si desparta drumurile, ceasul electronic arata 2:30 AM. M-am ridicat usor de langa tine, m-am dus si am aprins centrala. Stiu ca-ti place sa fie cald cand te trezesti dimineata, ca sa poti umbla doar cu lantisorul de la glezna prin toata casa. Cand m-am intors am pierdut vreme  uitandu-ma la peretele nostru plin de poze. Sa stii ca am gasit-o pe cea pe care o cautai mult. Poza in care  suntem amandoi in ocean noaptea. Noi doi, marea si stelele.

M-am asezat iarasi langa tine si am ramas dezvelit, nu vreau sa te trezesc. La fiecare miscare a mea imi muscam buzele, esti fragila. Am deschis laptopul si am inceput sa scriu. Iubesc sa te trezesti si sa iti bei cafeaua in timp ce ma citesti. Inca iti simt buzele pe spatele meu, acolo unde erau si acum cateva ore. Parfumul tau e in narile mele si in asternuturile mele, sa nu mi-l iei vreodata.

8 responses »

  1. Pingback: In nopti de cuvinte (1) - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. claustrophobya

    Iubitule,in.seara.asta.calcam.pe.terenuri.minate.
    .
    .
    .
    rad…

    Răspunde
  3. Ce frumos:x
    Am scris si eu ceva, o sa`ti arat:”>:*

    Răspunde
  4. claustrophobya

    a.better.version.of.you…always.comes.up…
    are.you.upgrading.yourself,darling?:>

    Răspunde
  5. Frumoasa imagine ai reusit sa redai! Imi place…Continua, devine interesant. :P

    Răspunde

Lasă un răspuns

