In nopti de cuvinte (2)

Posted on

M-am asezat iarasi langa tine si am ramas dezvelit, nu vreau sa te trezesc. La fiecare miscare a mea imi muscam buzele, esti fragila. Am deschis laptopul si am inceput sa scriu. Iubesc sa te trezesti si sa iti bei cafeaua in timp ce ma citesti. Inca iti simt buzele pe spatele meu, acolo unde erau si acum cateva ore. Parfumul tau e in narile mele si in asternuturile mele, sa nu mi-l iei vreodata. Gradele urca, orele se scurg, cuvintele se inmultesc, eu te iubesc mai tare si a inceput sa ninga, e prima ninsoare din an. Te-ai intors cu spatele la mine si ai azvarlit aproape tot cearsaful de pe tine. Pot construi castele de nisip si vise pe spatele tau gol. Pot scrie scrisori de dragoste si bilete de despartire. Dar as imprastia cerneala deoarece nu ma voi putea abtine din a te saruta.

Incepe sa rasara soarele. Degetele mele continua sa scrie de nebune, imaginatia mea calatoreste printr-un desert de vise in care oaza esti tu. Se asterne zapada. E un cer violet si razele soarelui nu au putere. E decembrie si ingeri zboara greu pe cer, demoni se ascund pe sub pat si somnul tau incepe sa fuga. Ce repede s-a facut dimineata. Nici nu mi-a pasat de curva asta numita timp.

Te trezesti. Te-ai intors cu fata la mine si in timp ce te intindeai imi zambeai. Sunt nedormit si nebarbierit, dar acum sunt scriitor. In ochii tai caprui se reflecta monitorul cu ale mele cuvinte. Ma saruti si imi soptesti despre un rasarit din Monte Carlo. Ai visat frumos.  Acum stiu unde mergem in vacanta.

Te ridici din pat, trecand peste mine. Ma abtin sa nu te opresc din drum. Parchetul de stejar gafaie de placere sub talpa ta, dezgolita… In casa e cald, e iarna afara, ninge si iubesc. Mirosul  boabelor de cafea combinat cu mirosul cojilor de portocale imi infunda narile.

Te intorci cu o singura cana de cafea, mare. Ma impingi la perete, iei laptopul in brate si incepi sa citesti. Imi zambesti si imi spui sa dorm. Inchid ochii. Te simt cum zambesti si cum iti umezesti buzele cu varful limbii culegand si ultimul strop amar de cafea. As putea sa fac asta o viata…

24 responses »

  1. claustrophobya

    mor de placere…

    Răspunde
  2. „In casa e cald, e iarna afara, ninge si iubesc.” :x

    E cald in casa,dar inca nu e iarna si nici nu ninge,dar iubesc posturile tale si felul tau de a scrie.

    Răspunde
    • Nici nu trebuie sa ninga ca sa vad zapada pe geam, nici nu trebuie sa iubesc pentru a scrie despre iubire:D.
      Gen..

      Răspunde
  3. „nici nu trebuie sa iubesc pentru a scrie despre iubire”…hmmmmm!
    Si sa stii ca place si altora…! :P

    Răspunde
  4. Salutare, Dane, sa stii ca mi-a placut tare mult post-ul asta, as face schimb cu tine, sa traiesc o astfel de dimineata:) Sau macar sa fiu uneori parchetul de sub talpile ei, s-o mangai cu degete calde din lemn de stejar…

    Răspunde
    • Iti multumesc mult. Ma motiveaza enorm faptul ca va place si aveti pareri de bine. Va multumesc inca o data. Apreciez!

      Răspunde
  5. Cu toata sinceritatea :)

    Răspunde
  6. Pingback: De dor nebun de tine « Blogul lui Teo Negură

  7. Superb ! Modul de a ma face sa uit ptr cateva clipe de tot ce este in jurul meu, si sa ma transpun in randurile tale, sa simt „.. Mirosul boabelor de cafea combinat cu mirosul cojilor de portocale..” Felicitari!

    Răspunde
  8. Anca Elena Todor

    Scri fain! Felicitari!

    Răspunde
  9. imi place la nebunie!superb!astfel de lucruri vreau sa mai vad….

    Răspunde
  10. tu chiar .. existi ? acolo,undeva ?

    Răspunde
  11. Sunt flatat ca spui asta si ego-ul meu ar cam spune ca, ai de ce:). Iti multumesc inca o data pentru ca citesti!

    Răspunde

Lasă un răspuns

