Mi-e dor de tine, vara…

Posted on

Uneori ma mai gandesc la mare, la noi. La felul in care ma priveai in ochi si eram prea fraier sa stiu cum sa-ti raspund, dar puteam scrie foi intregi pe loc, despre noi.  La felul cum a plecat autobuzul ala, fara sa-mi lase sperante. Inca mai fac gesturi simple. Mi-au spus multi ca viata merge mai departe, dar tampitii nu mi-au lasat nici un manual de utilizare. Multi sunt roboti. Eu nu pot. Eu sunt om, unul prost construit. Prea repede finalizat sau prea incet. Inca nu inteleg iubirea, dar o scriu. Asta-i sarcasm divin. Prefa-te ca ma simti, sau iarta-ma, daca ai ajuns sa ma simti.

E aproape decembrie. Inca mai am sare de mare prin par, fulgi de zapada in palme, aripi furate si perne cusute cu vise. Somnul e inca dulce si cafeaua e amara, miroase a Brazilia si noaptea nu e deloc ciudata daca stii sa o asculti. Fa-ti timp! E o femeie interesanta. O poti iubi si intelege. Barbatii sunt simpli, pacat ca pot iubi.

 

13 responses »

  1. claustrophobya

    Inca mai am sare de mare prin par, fulgi de zapada in palme, aripi furate si perne cusute cu vise…
    .
    .
    .

    Răspunde
  2. Pingback: Mi-e dor de tine, vara… - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. „Barbatii sunt simpli, pacat ca pot iubi.”…. Hmmmmmm! Nu sunt de acord cu asta… ar trebui sa dezvolti putin ideea, poate e ceva ce nu am inteles eu, desi ma indoiesc sincer ca e asa. Poate ca intr-adevar barbatii gandesc uneori mai simplu, dar de ce…pacat ca pot sa iubeasca?

    Răspunde
    • Pai e dintr-o viizune putin mai ciudatica. E ca o ironie. Multe femei vad barbatii aiurea, intr-un fel comun si prea simplu. Parca ei nu ar sti sa iubeasca sau sa fie persoana ranita dintr-o relatie si sunt vazuti fara prea multe calitati si etichetele alea aiurea(barbatii sunt porci) total nefondate. Si e ca si cum as zice ironic „Barbatii sunt simpli (NU SUNT, DELOC, dar aparent asa par si multe femei spun asta. NU TOATE) si ca un raspuns asa ar fi „Pacat ca pot iubi”, adica barbatii stiu sa iubeasca si o fac bine. Deci fraza aia e o ironie asa. Plus ca la 2 noaptea imi ies texte mai abstracte:)

      Răspunde
      • Aha! Am inteles acum. Ei bine, barbatii nici porci nu sunt, si sincer, atunci cand iubesc cu adevarat, sunt adorabili. Bine.. nu toti! Dar nici femeile nu sunt toate la fel, ba chiar uneori mi se par mai dure decat barbatii in relatia asta barbat-femeie. E ok ce ai scris… am inteles ideea. ;)

        Răspunde
  4. Mai devreme ma gandeam ce m-ar putea scoate din starea in care ma aflu. Mi-am dat seama repede. :)
    Trebuie doar sa citesc lucrurile astea marunte pentru altii, dar care pentru mine sunt mai scumpe ca aurul. Am nevoie de vara, am nevoie de tine:(

    Răspunde
  5. Pingback: La radio « Blogul lui Teo Negură

  6. Textul tau imi aminteste de poezia lui Arghezi, „de-abia plecasesi…”. Mi-a placut, Dane, continua, dar nu mai scrie cu resentiment, si vei avea de castigat :)

    Răspunde
    • Ma bucur mult ca reusesc sa scriu si pe placul altora si va multumesc enorm pentru incurajari. O sa tin cont de fiecare sfat.

      Răspunde
  7. Pingback: Poveste de vis (15) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

