Prietenilor mei,

Posted on

Diminetile risipite prin farame de vise, pierdute printre raze de soare si printre foi dezordonate sunt departe. Au fost furate de zambete calde si imbratisari intense, de amintiri din ani petrecuti impreuna. Acum sunt dimineti cu miros de brad si de cafea. Zapada depusa pe tocuri de geam si acoperisuri albe, fum gros ce iese pe cosuri. E iarna, decembrie tarziu. Se aud colinde…afara, in spatele geamului inghetat. Muntii s-au pierdut in ceata si zapada a acoperit toti brazii, batranii de ei.

Stam in cabana multe ore, impartim vieti si povesti, impartim cuvinte si iubire in fata unui semineu, suntem lipiti unul de altul, simtim mai putin frigul. Pulovere groase, tricotate, umplute de valori sentimentale si fulare in jurul gatului. E mai mult decat prietenie, mereu a fost ceva mai special intre noi. Sufletul mi se deschide in fata unor ochi mari ce sorb cuvintele mele si mirosul de ciocolata calda imi potoleste narile. Cand petrec timp cu ei, simt linistea ce nu o pot descrie si sunt liber sa zbor. Savuram fiecare clipa, mereu am stiut sa ne ascultam. La unele cuvinte avem lacrimi in ochi, noi ne-am educat spiritul inainte de toate. F. uraste iarna, dar ne marturiseste ca sunt clipele acestea pe care le iubeste si ca alt decor nu ar fi mai potrivit. El sta cel mai aproape de semineu, eu sunt langa el, ne-am obsinuit cu aceasta pozitie de prea multi ani. Cainele ciobanesc, pe care statea cu capul D. a inceput sa se agite si sa latre, ducandu-se catre geam. D. l-a urmat, stergand geamul cu maneca puloverului si uitandu-se in zare. A venit si ne-a spus ca vine un Mos, cica, imbracat in rosu, cu o barba deasa si merge cu greu prin nameti, dar a spus ca nu-i deschide usa, deoarece va intra si frigul odata cu el in casa si i-a lasat alternativa sa intre pe horn. C. a inceput sa sufle in focul din semineu, pentru a-i asigura batranului o aterizare buna. Am izbucnit toti intr-un hohot de ras ce parca incalzea zapada din jurul cabanei, zapada luminata de o luna plina, intr-un Ajun de Craciun special.

Cu iubire, prietenilor mei

Nu cred ca m-am priceput vreodata la dedicatii, nici asta nu se vrea o dedicatie, insa stiu ca unele persoane daca vor citi, se vor simti. Stati linistiti, cu gandul la voi, cei care ar trebui sa va regasiti aici, am scris acest post (prietenii mei buni si speciali). Mai sunt foarte putine persoane(nici nu stiu daca e nevoie de plural) ale caror initiale nu sunt in post, dar asa am avut imaginea in minte, asa am dezvoltat-o, intial imi trecuse prin cap sa fac o saga, dar slabe sanse, ramane de vazut. Oricum, imi cer scuze si nu v-am omis sau uitat. Stiu ca aceste cuvinte nu au aproape nicio valoare insa sper sa va fur un fior, acum in prag de sarbatori si sa va marturisesc faptul ca as vrea mult sa implinesc unele vise de ale mele cu voi. Va datorez multe, pentru simplul fapt ca imi sunteti prieteni adevarati. Poate nu o arat mereu, dar insemnati mult pentru mine. Sarbatori cu bine, panaramelor. Desi o sa va mai urez pana atunci!

3 responses »

  1. Pingback: Prietenilor mei, - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Ivona Boitan – Negru de fum | Ioan Usca

  3. Foarte misto colegu>:D<
    Sarbatori fericite..dar iti mai urez eu :))
    Oricum ne vedem noi de sarbatori

    p.s:cosmin trebuia sa ii dai foc lu mosu:)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

