Suflet cobai

Posted on

-Mi-a intarziat trenul, iubita. Imi pare rau ca ai stat in viscol.

-A meritat! Imi spune cu un glas cald. E o placere sa te astept prin gari.

Buzele ei au gust de portocala, ce dor imi e…

Abia astept sa ma trezesc maine dimineata in caldura, langa ea si sa ma holbez la geamul aburit in care bate zapada si la bradul impodobit ce se trezeste mai tarziu chiar si decat mine. Ce dor imi e…sa uit patul nefacut, cu lenjeria sifonata si cu mirosul parfumului meu impregnat in perne. Vreau sa deschid o carte din biblioteca si sa suflu praful de pe ea. Mister. O sa o admir cum doarme, suflul ei usor si pleopele inchise…eterna lupta dintre bine si rau.

Nu pot dormi, sunt treaz in miez de noapte, asaltat de ganduri, hartuit de clipe, ajutat de vise. Trebuie sa le pun pe foaie. Incerc sa inchid ochii, sa ma scufund in perna, dar nu pot dormi. Nu pot sa dorm complet, sa raman inert. Am o moarte de dormit. Aud printre multe voci din capul meu si lemnele cum trosnesc in soba si simt mirosul de iarna ce mi-a infundat narile.

M-am pierdut pe drumuri inzapezite…cu toti necunoscutii, dar am aflat ca suntem pierduti cu totii, doar ca unii fug printre stele, vise si sperante, iar altii asteapta gerul, mizeria si clipa care va veni prea tarziu.

11 responses »

  1. Imi era dor sa te citesc…

    Răspunde
  2. Pingback: Suflet cobai - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Foarte misto dan…
    >:D<
    Mi-a placut in mod special faza " Vreau sa deschid o carte din biblioteca si sa suflu praful de pe ea"

    Răspunde
  4. :) frumuşel

    Răspunde
  5. Pingback: Metode specifice | Ioan Usca

  6. Pingback: România la majorat | Gabriela Savitsky

Lasă un răspuns

