Craciun fericit!

Posted on

Am ajuns si a doua oara aici, in Ajunul Craciunului cand va urez Craciun fericit. Va multumesc enorm ca v-ati pus amprenta peste ce am scris si ati contribuit mereu cu un gand bun, un sfat, o idee, va apreciez mult!

Acum, cu ocazia Sarbatorilor de Iarna, va doresc un Craciun alb, fericit, impreuna de cei cu care va impartiti viata. Vreau sa aveti parte doar de impliniri pe toate planurile si sa vi se indeplineasca toate visele si sperantele (ele oricum se indeplinesc daca credeti in ele) si vreau sa fiti sanato
si pentru a reusi in ce v-ati propus si sper sa va intoarceti mereu aici cu drag, pe ciorna asta pe care o tot arunc, mazgalesc si o reciclez. Sper ca lumina de Craciun sa va incalzeasca inimile si focurile din seminee sa va ocroteasca. Faceti-va timp sa vedeti cat de frumos este totul din jurul vostru si chiar daca a fost un an rau, macar de acum incolo sa avem ganduri bune, poate reusim sa schimbam ceva, oricum macar starea ne-o vom schimba, deci iesim in castig. Sa va distrati, sa iubiti si sa fiti mai buni! Va ador!

Ma duc sa desfac o portocala, sa beau o gura de ciocolata calda si sa ma holbez la brad. Sarbatori fericite!

7 responses »

  1. Până acum m-am uitat și eu la brad. Și am ascultat colinde, chiar dacă poate nu prea este genul meu. Dar Paula Seling le cântă frumos. Ba chiar am făcut și duet cu ea.
    Oricum, Crăciun fericit! Să fii sănătos, și să ai noroc!

    Răspunde
    • Multumesc mult! Sarbatori fericite si toate cele bune si tie!
      P.S: Ai primit pingback din ala, ca e prima oara cand fac?

      Răspunde
  2. Pingback: Craciun fericit! - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Craciun fericit si tie copil si sa ai parte de toate bucuriile in noul an :*

    Răspunde
  4. Un Craciun linistit si frumos, Dani!

    Răspunde

Lasă un răspuns

