Lucruri simple

Posted on

In fiecare dimineata imi sopteste ceva. Ceva care ea spune ca o sa ma inspire si o sa ma ghideze catre ce sa scriu, cat timp ea lipseste. Soaptele din dimineata asta aproape ca le-am pierdut prin zgomotul si prin ceata din oras. Ne plimbam de mana si obisnuieste sa sara fiecare lac facut de zapada topita peste noapte. Sare, zambeste, apoi se uita cu ochi mari la mine si ma roaga parca sa o sarut.

-Pot sa-ti spun cate ceva despre fiecare muritor din asta ce trece pe langa noi. Despre toti stiu cate ceva!

Ce mandra este cand imi vorbeste asa. O ador!

-Spune-mi! M-ai facut curios!

-Pai…vezi tu, ei nu sunt ca noi. Sunt doar cativa ca noi in toata lumea. Probabil noi si cei dragi noua!

Rade, prinzandu-si varful limbii intre dinti. Isi musca violent buza de jos si se uita printre firele de par, usor in sus, la mine. Vrea un raspuns, dar sunt prea coplesit de cuvintele ei mari si e drept ca ma acapareaza de multe ori.

-Da…probabil asa e. Spune-mi in continuare teoria ta!

-Ei…toti…mor! Asa fac majoritatea oamenilor. Mor! Pur si simplu, e un prag. Totul e sa stii cum sa pasesti peste el si noi stim asta, de aceea suntem diferiti! Ei doar dispar. Ii cunosc doar rudele si prietenii. Ii plang, ii uita, isi reamintesc la vreo ocazie si probabil uneori ii si revad. Totul tine de modul de plecare. Trebuie sa creezi, sa lasi ceva aici, ceva nu doar noua, celor ce te cunoastem, ci tuturor…asa vei ajunge si acolo la fel de inspirat si de bun si poate si mai departe. Trebuie sa pleci demn, cu un zambet idiot pe buze, cu amintiri indesate prin buzunare si cu clipe ce nu le vei uita niciodata. Restul ramane aici, putrezeste si cade in uitare. Hraneste-ti spiritul! Restul vine de la sine.

Restul vine de la sine…

10 responses »

  1. Vai,cat de frumos!…ma duce cu gandul la plimbarile alaturi de prietenul meu,in care ii fac capul calendar cu teorii de genul asta^_^

    Răspunde
    • ma bucur ca te-a facut sa simti ceva si ti-ai imaginat un lucru citind, inseamna ca mi-am atins scopul. Multumesc pentru aprecieri! Si tu scrii frumos si stii asta, continua!:*

      Răspunde
  2. Trebuie sa pleci demn, cu un zambet idiot pe buze, cu amintiri indesate prin buzunare si cu clipe ce nu le vei uita niciodata. Restul ramane aici, putrezeste si cade in uitare. Hraneste-ti spiritul! Restul vine de la sine.

    Cata dreptate ai cu vorbele astea…:)

    Răspunde
    • Multumesc, pai cam asta imi e scopul…de ce sa am tot felul de chestii materiale care nu-mi sunt esentiale si de folos, mai bine calatoresc, rad…pierd noptile cu prietenii etc.
      Si mai am un scop sa va fac pe voi sa simtiti ce scriu, sper sa-mi reuseasca! Multumesc inca o data!

      Răspunde
  3. Pingback: Lucruri simple - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. „Trebuie sa pleci demn, cu un zambet idiot pe buze, cu amintiri indesate prin buzunare si cu clipe ce nu le vei uita niciodata.” Partial de acord, si am sa explic. Da, trebuie sa pleci demn si cu zambetul pe buze, pe fata, peste tot. Dar restul…amintiri si toate cele, nu, nu ai cum sa le iei si nici nu vad rostul. Amintirile le vor pastra cei care raman, daca vor asta. Si da, sunt de acord ca trebuie sa lasi ceva in urma, ceva orice…dar sa fie.
    Interesant postul tau, mi-a placut desi l-am citit cu un zambet amarui.

    Răspunde
    • Ma bucur ca ti-a placut desi nu esti cu totul intru-deacord. La chestia cu amintirile sa zicem ca nu ma refeream prea stiintific. Adica sa pleci cu amintiri, sa iti creezi acele amintiri, sa razi toata viata, sa iubesti, sa calatoresti, nu sa fii o persoana materialista care vede bucurii doar in lucruri materiale si doar atat.
      Iti multumesc inca o data:*

      Răspunde
  5. Soaptele de dimineata inspira de fiecare data, Dani! Trec des prin asta, stiu ce vorbesc… ;)
    Dincolo de ele, spiritul tau e unul care nu sufera de hrana ori de sete. Se simte asta. Esti un om bogat! Foarte bogat!…

    Răspunde
    • Multumesc enorm pentru cuvintele frumoase:*!
      Eu inca nu trec prin soaptele de dimineata, insa am in minte momentul si mi se pare unul foarte productiv, poate intr-o zi le voi simti si eu in realitate. Multumesc inca o data si imi creste inima cand vad ca va faceti timp sa-mi vizitati si mie micuta ciorna!

      Răspunde
  6. „Hraneste-ti spiritul! Restul vine de la sine.”

    Răspunde

Lasă un răspuns

