Valuri

Posted on

Inspir adanc. Mirosul unei dimineti de vara, imbibat cu parfumul tau uitat pe hainele mele din noaptea ce a trecut, cand te-ai hotarat sa-mi adormi in brate, toate acestea impreuna cu un rasarit vazut prin ochelarii mei obositi si o cafea din care am ales sa bem amandoi, inseamna o dimineata a unei zile perfecte. Te-am trezit cu greu. Culmea, eu sunt cel care doarme mult, dar sunt mereu nerabdator in fata unui rasarit de soare, vazut de pe plaja noastra preferata. Sunt ca un copil ce-si deschide cadourile de sub bradul de Craciun. Ma simt mereu de parca ar fi prima oara cand soarele-mi va marturisi iubirea. Si se intampla iar si iar, dar e drept ca eu nu ma satur de el si cred ca nici el de mine. Cand suntem singuri imi spune ca ii e dor si imi dicteaza cuvinte ce le insir pe foi, ma inspira.

Desi te-am trezit cu greu, esti bucuroasa ca am facut-o, stiu ca e o ocazie pe care nu ai vrea sa o pierzi si probabil iar o sa-ti umpli ochii cu lacrimi si ma vei saruta atat de tare incat buzele mele vor tipa de extaz. Si probabil te vei descarca exact atunci, cand te vei simti in siguranta si cand firele mele de par vor fi printre degetele tale, lacrimile tale imi vor uda si mie obrajii si-ti vei dezlipi buzele de pe ale mele doar cu o muscatura, plina de salbaticia dorului cu care ai asteptat sa-mi strangi iarasi mainile, sa-mi simti cuvintele, sa-mi distrugi somnul si sa-mi iubesti vorbele…atat de rare. Ti-am aratat primul rasarit, apoi l-ai transformat in al nostru, vazut de pe peticul nostru de plaja, contopit cu iubirea noastra. Am evadat de cateva ori. L-am revazut si singur, lasandu-te sa dormi printre lenjerii sifonate de fiorii unei nopti calde de vara, printre lucrurile mele imprastiate in camera si mintita in somn de mirosul meu lasat pe perna ta. Am fost si inca mai sunt sclavul egoismului meu de a iubi tot si nimic, in acelasi timp.


11 responses »

  1. Pingback: Valuri - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Atât de frumos încât mă văd acolo pe plajă…acum câţiva ani, la răsăritul soarelui în braţele celui ce avea să devină, peste ani, soţul meu.

    Răspunde
  3. speechless

    Răspunde
  4. superb .. adevarul e ca si plaja, rasaritul de soare inseamna ceva pentru mine. care mereu imi trezeste amintiri.

    Răspunde
  5. Foarte frumos! Bravo:*

    Răspunde
  6. Cum e oare atunci când începi să simţi apusul?

    Răspunde

Lasă un răspuns

