Poate aici e locul meu…

Posted on

Iarasi ai adormit dezvelita. 4 AM, dimineata de vara. Momentul cand incepe sa apara pe cer o raza de lumina, desi soarele inca nu s-a trezit. Dar pe strada noastra este soarele rasarit de ceva timp. Am cearcane la ochi, rezultatul unui exces de cafea si cuvinte, din ziua ce a trecut. Esti cu spatele gol si cu picioarele scoase afara din cearsaful ce respira obosit. Mi-ai spus demult ca nu poti dormi fara sa simti ca esti invelita cu ceva. Ce detalii nefolositoare ma faci sa tin minte.

Varfurile firelor de par iti sunt lipite de spate, usor umede. Imi amintesc gestul acela plin de feminitate cand ti-ai dat jos sutienul inainte sa te asezi langa mine, in pat. Mi-am spus atunci, in minte, ca voi scrie despre el. Te-ai fi gandit, atunci cand spuneai ca ti-ar place sa ma inspiri candva, vei ajunge sa o faci? Spuneai asta, apoi zambeai in stilul tau unic si sorbeai zgomotos din ceasca cu cafea, incercand sa te eschivezi.

Scrumiera este umpluta de o ura nebuna, lasata de scrumul din tigarile ce-mi spuneau povesti atunci cand simteau atingerea buzelor tale. Mormantul chistoacelor cu urmele rujului tau pe ele. Pe masa zac hartii umplute de cuvintele mele fara nici o valoare. O scrisoare mazgalita a adormit pe noptiera. Da, prefer scrisorile, sunt mai sincere.

O adiere de vant pierduta printre aleile intunecate se strecoara pe geam si trece parca prin mine. Tipul acela de adieri ce vin doar in serile de vara si le simti ca pe o sansa de evadare. Miroase a mare si a nisip. Lumini se pierd in zarea intunecata si pe cer rataceste un pescarus hoinar. Mi se face dor de mirosul pielii tale si ma intorc in pat, langa tine. Poate aici imi e locul.

Lasă un răspuns

