Daca eram…

Posted on

Zodia mea este: Varsator

As vrea: Sa-i vad pe cei din jur fericiti si sa fiu fericit.

Pastrez: Cuvinte pe ciorne si amintiri ce le tin vii

Mi-aş fi dorit: sa am mai multe sanse.

Nu-mi place: ipocrizia, gandirea limitata

Mă tem: De esec.

Aud: voci ce le iubesc

Îmi pare rău: ca totul are si un final

Îmi place: cine sunt

Nu sunt: oricine

Dansez: ca o statuie din piatra

Niciodată: nu o sa uit sa visez

Nu-s întotdeauna: cine as vrea sa fiu.

Nu-mi place la mine: ca pierd timpul uneori.

Sunt confuz: cand nu sunt atent

Am nevoie: de inspiratie si noroc

Ar trebui: sa ne schimbam

Dacă eram un anotimp: eram cu siguranta vara.

Dacă eram o luna: eram iulie tarziu, cand e relaxarea mai mare si cand stau pe vreo plaja

Dacă eram o zi a săptămânii: as fi vineri

Dacă eram o parte a zilei: eram dimineata tarzie.

Dacă eram un animal marin: eram un delfin.

Dacă eram un animal de uscat: eram un caine

Dacă eram o planetă: Cu siguranta ar fi un tip de viata pe ea

Dacă eram un lichid: as vrea sa fiu bautura ta preferata

Dacă eram o piatră: eram una greu de gasit

Dacă eram un metal: nu as fi fost unul scump.

Dacă eram o pasăre: as zbura peste tot.

Dacă eram o plantă: eram una dependenta de soare.

Dacă eram o stare a vremii: eram racoarea din noptile de vara.

Dacă eram un instrument: as fi sunat…diferit .

Dacă eram un sentiment: stiam sa iubesc.

Dacă eram un cântec: eram melodia ce nu o poti lasa la o parte cand pleci in calatorii.

Dacă eram un film: eram unul sublim, dar care va sparge box-officeul.

Dacă eram un oraș: eram mai multe. Los Angeles, New York, Londra, Paris, Viena, Tokyo, Barcelona, Atena, Venetia etc.

Dacă eram un gust: iti ramaneam pe cerul gurii.

Dacă eram o culoare: eram verde.

Dacă eram o parte a corpului: eram partea pe care ti-ai fi plasat tatuajul.

Dacă eram un drog: ai fi devenit dependent.

Dacă eram un accesoriu: as fi fost un ceas.

Dacă eram o expresie a feţei: eram un zambet.

Dacă eram un personaj de desene animate: eram Peter Pan

Dacă eram o formă: alergam in cerc.

Dacă eram un număr: eram 5.

Dacă eram o haină: eram o pereche de blugi

Nu obisnuiesc sa fac asa ceva insa aceasta leapsa mi s-a parut mai speciala si mai interesanta decat restul.

Leapsa este preluata de la Magda Bucur.

6 responses »

  1. Super tare! Chiar mi s-a părut ciudat când am văzut leapșă la tine pe blog, dar după ce am citit, am înțeles de ce ai ales să o publici.
    Oricum, e super tare! Fuck, îmi place mult!
    Singurul motiv pentru care nu o pun și la mine pe blog este pentru că nu am răspunsuri cât de cât inteligente … ar fi de duzină.
    Chiar am aflat unele lucruri noi! Super!

    Unii sunt dependeți de tine, drog sau nu!

    Răspunde
  2. Pingback: Caietul | Ana Usca

Lasă un răspuns

