Dans

Posted on

M-am izbit violent. Contuzii. Operatie pe cord deschis. Aparatul meu sentimental  sufera de o disfunctie grava. Se deregleaza usor in prezenta ta. A trebuit sa cad de sus ca sa-ti inteleg iubirea. Te-am ascultat. Ti-am dansat dansul, chiar daca picioarele mele erau legate. Am pasit cu teama, cu teama de a nu da gres. Stii ca cel mai mult imi e teama de esec. Am inchis ochii si mi-am reamintit sfatul de a simti muzica. Calc cu pasi nesiguri, dar condusi bine de impulsuri si de instinct. Dansul asta seamana cu viata mea. Mi-am lasat temerile deoparte si fiind prea las te-am lasat pe tine sa conduci. Am incredere! Tocmai am pasit peste orgoliu, poate e un pas mare, poate ma desincronizez sau poate voi dansa perfect. Sau poate voi cadea…sunt indecis inca. Nu stiu exact ce sa fac cu dansul meu. Cum nu stiu mai mereu…ce sa fac…

Emotii. Prost moment sa etalez sentimentele abundente din caracterul lui Dan Novac. Am nevoie de liniste. Privesc in ochii tai…simt siguranta si vad urme de iubire. Familie, prieteni, iubire, vara, mare, cuvintele mele, vise. Sunt doar cuvinte, toate, dar te fac sa simti atat de multe! Fruntea ta isi gaseste refugiu pe umarul meu, iar imi dai emotii. Cred ca insemni mai mult decat ma asteptam. Am dansat bine, ce e drept si eram sa te pierd spre sfarsit, in aceea pirueta, dar am strans in ultima clipa puternic mana ta si ti-am soptit. Te iubesc! Tocmai innot impotriva curentului. Fuga mea de responsabilitati s-a terminat? Poate… Am invatat ca trebuie sa dai ca sa primesti. Si poate iubire fara sacrificii nu exista. Un lucru e sigur, capacitatea noastra de a simti se mareste atunci cand suntem pe cale sa pierdem acel ceva care ne face sa simtim.

A doua zi cand m-am trezit langa tine, cu parfumul tau tinut prizonier de narile mele, am stiut ca vreau sa fii acolo in fiecare zi. Am sorbit din ceasca de cafea ca un om mare. M-am apropiat si ti-am soptit. Imi acorzi acest dans? Ai zambit, m-ai tras spre tine si ai spus: As vrea sa am puterea sa ti-l acord toata viata, ramane de vazut. Mi-ar place chiar sa-ti port numele candva…

Ti-am spus ca intr-o zi voi scrie despre tine, trebuie doar sa crezi in mine.

 

7 responses »

  1. Pingback: Dans - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Reala sau imaginara… e oricum norocoasa, Dani!

    Răspunde
    • Va multumesc mult! Ma bucura sa aud aceasta parere din partea dumneavoastra.
      Apreciez!
      (roşesc)

      Răspunde
      • As avea mai multe de spus pe marginea textelor tale. Imi pare rau ca nu am timpul si starea necesare, citind mai ales dupa miezul noptii, cand sunt obosita, adormita si e… cam dimineata :)
        In doar doua cuvinte: imi place mult sensibilitatea ta. Si stilul. Continua cu incredere!

        Răspunde
  3. absolut superb, dragule! :x inima mea a dansat pe cuvintele tale :)

    Răspunde

Lasă un răspuns

