Blestemat

Posted on

Ma aflu in fata usii tale. Aceeasi usa pe care mi-o imaginam in zecile de nopti in care-mi distrugeam somnul dulce cautand cuvintele potrivite pe care sa le insir pe foi, sa le recitesc si sa le simt. Ma automutilez, imi infig singur pumnale direct in suflet. As vrea sa fiu mai inuman, sa nu mai amplific fiecare sentiment si apoi sa ti-l transmit. Uneori nu vreau sa doara, dar doare atat de placut incat foile mele suspina de placere sub lacrimile ce se scurg din pix. Ma simt binecuvantat cand am harul sa-ti transmit ce scriu, ca de la suflet la suflet, dar sunt un binecuvantat blestemat, sunt sigur.

Am batut la usa ta fiind pierdut prin sentimente, ma simt absent . Un ritm natang, inegal ca masura, handicapat sonor, ai fi ras daca m-ai fi vazut. Atatea mile batute fara sa ma gandesc la distanta, vedeam doar linia de sosire si acum ma desparte doar un vizor. Ma tenteaza sa pun mana pe el, dar stiu ca urasti surprizele si mi-ai spus ca misterul poate fi doar feminin. Nici nu te-ai uitat pe vizor, tipic tie. Ai deschis usa si inainte sa te vad o raza de soare aproape m-a orbit. Tu chiar dormi cu soarele in camera. Blugi scurti, taiati si un maieu negru, par ciufulit si esti nemachiata. O dimineata de vara perfecta…

Inca nu dorm…doar am atipit.

Iarna, februarie, trecut demult de miezul noptii, pierdut prin alte vise sunt gata sa-mi bat iarasi joc de un somn bun. Usa inca nu este deschisa si vara este inzapezita pe drum, doarme in trenul fericirii mele. Vreau sa sparg valuri…cu tine de mana…

Blestemat pentru ca inca nu stiu cum sa simt tot ceea ce scriu.

 

Lasă un răspuns

