Februarie

Posted on

Te-am privit in ochi. Stralucirea noptilor mele. Formele cuvintelor mele si sensul lor comun, potecile intortocheate ce duc toate la tine. Pe care merg beat in fiecare seara si uit sa bat la usa ta. La usa ta…scoasa din temeliile mele, ca scartai incontinuu si te intorc din drumuri. Si balamalele mele diferite de restul, mai complicate.

Dar e noapte, iubita si te pierd prin ea. Firele de par ti se despica in vantul rece, de februarie. Imi dai drumul la mana si-mi soptesti cuvinte ce ma dor. Nu vreau sa le aud…dar le-as simti oricum…si in ce hal ma dor chiar si cand scriu. Morfina dulce… ce se duce o data cu noaptea prea scurta si ma seduce…ma poarta pe deasupra norilor catre vise afrodisiace. Ce cer senin…cred ca am cazut din plin, in acelasi timp cu steaua ce nu avea nume. Fericirea mea? Inca sta ascunsa prin visele mele, purtata pe campuri de lupta de un arcas las, in tolba-i prafuita. Sau este trasa pe nas de vreo domnisoara voluptoasa, cu buze rosii, cu tocuri inalte, ce-si cauta destinul pe la Hollywood. Ce scenarii proaste…

Macar de nu ai fi atat de dulce si ochii aia prin care se pierd constelatiile de pe cer, ar fi mai mici. Dar nu, ucide-ma cu armele tale cele mai bune, doar merit. Cum sa renunt cand tu pulsezi prin venele mele? Alergi fericita pe acolo, asa cum alergai pe plaja, asta-vara, cand nisipul fierbinte iti frigea talpile, cand marea iti stropea umerii arsi de soare. Costumul tau negru ce se hranea cu priviri…fomistul! Varfurile degetelor mele dispera dupa abdomenul tau, inca il simt in fiecare noapte. Misterul buzelor tale…mai am atatea de facut…

Imi ceri sa plec, dar nu vrei asta si lacrimile se joaca in ochii mei. Orgoliul meu de barbat, imi cearta simturile si strang din pleoape. Dar sunt copil…si uit sa ma controlez si lacrima-mi ingheata pe obraz la cateva secunde dupa ce corzile tale vocale au aplicat un exercitiu de forta asupra mea:

„Dani, e tarziu, trebuie sa ajungi si tu acasa!”

2 responses »

  1. claustrophobya

    ” …Pe care merg beat in fiecare seara si uit sa bat la usa ta.”
    imi place la nebunie!… tot!

    Răspunde

Lasă un răspuns

