Damnare

Posted on

Jur! E ultima oara cand mai incerc sa fac asta! Mirosul pastei de pix…drog ce se injecteaza direct in vena…am ajuns un narcoman. Aproape simteam sevrajul. Fiorii cuvintelor mele, tipatul ranilor adanci ce vroiau sa fie intretinute de mine…Prostule! imi tipa o voce din cap. Cicatrici lasate de toti idiotii ce au indoit paginile cartii vietii mele, cu zambetul pe buze. Ati trecut peste mine cand eram intins pe jos si nici macar nu v-ati uitat in urma. Haha, ce gluma proasta-i viata! Am mirosit asfaltul de dupa ploi si am zgariat peretii, in zadar…

Inca-mi stric noptile pline de somn dulce cautand stropi de iubire, prin valurile marii. Imi musc buzele. Gustul sarat al propriului venin, placerea voastra. Cititi-l! Inca mai caut buzele reci ce mi-au furat iubirea si s-au inchis fara sa-mi lase un cuvant de adio, sau vreun bilet…doar un cuvant. Urasc finalurile!

Aripile mele pregatite de zbor zac sub pat. Sunt muscate de monstrii mei ce dorm tot acolo, cu ochii rosii. Avem cate ceva in comun. Mainile imi sunt murdare de sangele propriilor vise. Iubirea dezamageste. Am scris concluzia pe foaia in care cuvintele mele de iubire dormeau linistite si cu zambetul pe buze. Fericirea mea sta in lucrurile marunte. Saruturile ei ce se terminau intr-o muscatura…si acel zambet…dinainte de somn…

Musca-mi buzele inca o data, salbatico…

Lasă un răspuns

