Ganduri (00:00-01:00)

Posted on

Alt calup de ganduri spalate de valuri agitate. Gata! Nu mai tipa la mine, sunt pe cale sa-ti ascult si tie plansul. Sa stii ca mi-a lipsit galagia ta, reflexiile unice din apa si felul tau unic de a ma asculta. Am venit sa-ti spun ce mi-a simtit sufletul in ultimul timp. Vreau sa te anunt ca am impresia ca iubirea a reusit sa ma calce si pe mine in picioare, dar nu aceea iubire despre care iti povesteam eu, in noptile calde. Sa stii ca inca simt nevoia unor ochi care sa ma priveasca mandrii si cu dragoste, atunci cand soptesc: “Vreau sa te iubesc!” si inca tind sa cred ca merit sa fiu mai apreciat. Da, am ramas acelasi egoist. Inca ma consider diferit de restul si se pare ca inca o fac pe nebunul cu placere, atunci cand iti vorbesc. Simt nevoia sa te inlocuiesc cu cineva mai…uman, cineva care merita sa-ti ia locul…sa-mi ia inima. Alte valuri se sparg si le simt ultima bataie pe piept. Nu e nevoie sa fii nervoasa, dar trebuie sa trec peste multe in perioada asta.  Imi trebuie ceva mai palpabil, o pereche de urechi care sa ma asculte, care sa-mi cerseasca soaptele si pe care sa le excit muscandu-le. Sa-i simt buzele muscate cum pulseaza pe buzele mele, muscaturi provocate de cuvintele mele…grele. Tu nu esti capabila de toate astea! Totusi simt ca tu ai puterea sa ma asculti cand altii nu o fac, dar esti doar o mare…doar o apa.

Ganduri aleatorii…Cenusa clipelor trecute imi inunda mintea. Cu cateva ore in urma eram in Iad, acum talpile imi sunt mangaiate de nisipul fin, poate nu e niciun colt de Rai, poate e doar o iluzie. Cativa stropi reci ma trezesc, aveam nevoie!

 

Lasă un răspuns

