Ultimul drum. Noua calatorie(01:00-02:00)

Posted on

Ma resemnez. Probabil o sa umplu golurile din mine cu nopti albe, cu idei noi, cu noi idealuri, alte vise, putina cafea, doua lacrimi, o scoica prin care voi auzi marea, camera mea, vara ce vine, bunele dispozitii, proastele incercari, esecuri, pasta de pix si foi mazgalite, ganduri ce nu-mi dau pace, un strat de praf ce sta pe cuvintele mele, muzica buna. Stai linistita, eu ma descurc. Sarcasm nepotrivit. Oricum, viata mea e prea pretioasa ca sa am timp de regrete. Privesc in jos…sper sa fiu monstrul de sub patul cuiva care merita sa-mi asculte povestile. Sau poate voi primi un rang mai mare…prin inima ei. Poate voi tine chiar eu cheile de la apartament. Am nevoie de ajutor, nu pot vindeca singur cicatricele astea.

Ridic ochii spre cer. Ma pierd in infinit si constientizez asta tarziu. Strang tare din pleoape. Am un sentiment, cum ca totul asa trebuie sa se intample.

-Nu e nimic mai interesant acolo, decat dorintele noastre ce se transforma in stele. Tocmai au cazut doua, cred ca sunt parte din trecutul nostru. Se cam inneaca in mare si nu pari sa vrei sa le salvezi, cred ca-si merita soarta. Nu te cunosc, doar fac conversatie!

Nu stiu cat tine de prima impresie, dar stiu ca vocea ei am simtit-o in atrii si ventricule, direct. Imi musc buzele si strang pumnii, sper sa nu fie un vis. E diferit, cum se simte, cum se aude, prezenta ei e diferita. E totul altfel, e ceva nou. Inexplicabil. Cred ca ne-am ciocnit polii. Are un accent diferit, dar parca-mi suna cunoscut, dar sigur nu l-am intalnit vreodata. M-am intors putin si am vazut-o. Statea in fund, pe nisip si tragea cu scarba dintr-o tigare ce-si dadea ultima suflare pe buzele ei. Un bun mod de a muri. Aspiratia mea la noutate si inovatie tocmai isi largeste orizonturile, ai aparut la timpul perfect in drumul meu.

-Buna…scuze, nu te-am observat! Fumezi?

-Doar in vacante si la petreceri. Nu cred ca aveai cum sa ma vezi, eram putin mai departe, destul de departe incat sa ma pierd in gandurile mele dar sa le ascult si pe ale tale insa se pare ca m-am pierdut  prin ale tale. Am o impresie idioata, ca nu te cunosc de acum, dar stiu sigur ca nu am mai vorbit niciodata, nici nu cred ca te-am vazut vreodata. In fine, avem tot timpul din lume, nu? Zambeste si trage ultimul fum dupa care arunca chistocul. Uite, iarta-ma, am auzit multe lucruri din care ai vorbit singur aici, doar valurile au reusit sa mai imi intrerupa linia melodica. Glumesc, nu e nici o linie melodica, vorbesti putin cam ciudat! Ar fi urat ca acum cand avem cateva minute ale noastre sa vorbim despre trecut si sa-ti readuci aminte de toate rahaturile. Apropo, din cate am auzit de la tine, o cam dispretuiesc pe fosta ta prietena. Si esti putin cam prost, ca te-am asteptat atata timp si ai aparut tocmai acum…ti-ai pierdut timpul asa de pretios pentru tine cu tot felul de iluzii de iubire. Aseaza-te langa mine! De obicei nu sunt asa indrazneata, dar tu imi inspiri puterea sa fiu ceea ce vreau cu adevarat.

Si-a dat ochelarii jos de la ochi si i-a asezat langa ea. Ochii ei mari, nu cred ca ii voi putea uita vreodata. M-as putea pierde prin ei in asa fel incat doar ea sa ma gaseasca, as fi un naufragiat pe o insula tropicala pustie sau un strain prin New York. Nu ma lasa sa visez langa tine, ma voi atasa prea tare…dar nu ma pot abtine. Sunt prea curios si tu esti urmatoarea mea descoperire la care am lucrat ani intregi, starea mea de bine, linistea si fericirea. Bestseller-ul ce-mi va asigura cariera! Lasa-ma sa-mi incep cartea…

8 responses »

  1. imi pare rau ca nu pot asculta melodia. e chestia aia cu sony …

    Răspunde
    • Imi pare rau, la mine merge. Nu stiu din ce cauza.
      Numele melodiei este: Angus&Julia Stone-All of Me, in caz ca nu vedeti numele si doriti sa ascultati neaparat.
      Multumesc pentru ca ati citit!

      Răspunde
  2. esti cel mai bun pentru ca ai cea mai buna muza. na, glumeam :*
    foarte misto scris. imi place, ma inspiri. si in astea 5 minute cat am citit, am trecut de la :| la :) si apoi la :D ca sa sfarsesc la :x.

    Răspunde
    • Pai poate chiar de aia sunt cel mai bun:* si este bine atata timp cat se termina cu bine:)).
      Ma bucur ca te inspir si ca ma simti>:D<

      Răspunde
  3. SI in afara de ultimele posturi la carte ai mai scris?

    Răspunde
    • Nu am mai scris si ma enerveaza si pe mine chestia asta. Bine idei tot am si imi tot vin, dar imi trebuie un stimul mereu langa mine sa-mi zica. SCRIE, SCRIE! Si as vrea sa cred ca l-am gasit:”>!
      Sa inteleg ca nu prea te-au impresionat ultimele posturi, daca asta a fost commentul:))

      Răspunde
  4. Pai daca l-ai gasit apuca-te de scris…vezi…daca eu nu te mai bat la cap…
    Sunt ok posturile,bune…doar ca eu una nu am avut feeling-ul ala..gen wow..asta e parerea mea care oricum nu prea conteaza. Oricum tu baga mare mai departe…sigur o sa iasa ceva bun.

    Răspunde
    • ba conteaza foarte mult orice parere, deoarece nu sunt asa departe in „ale scrisului” si nici ca ani nu sunt asa de experimentat, asa ca fiecare parere conteaza foarte mult pentru mine.
      Sper sa mai am puterea sa iti pot oferi feeling-ul ala inca o data cel putin:))

      Răspunde

Lasă un răspuns

