Camera ta(05:00-06:00)

Posted on

Timpanul meu se relaxeaza sub bataile ritmate ale tocurilor tale ce urca scarile. Ar putea fi o bucata tare dintr-un negativ al unei melodii ce sigur va ajunge hit. Sau ar putea sa ramana un sunet care reuseste sa ma relaxeze doar pe mine…cred ca e mai productiv asa. Sunt egoist (ti-am soptit asta in aceeasi seara).

Am auzit cheile cum se rotesc in broasca de la usa, imi aduci aminte de casa, simt ca sunt acasa. Mama obisnuia sa-mi spuna ca: „Acasa este prima destinatie pe care o alegi atunci cand esti trist, locul de care iti va fi cel mai dor si in acelasi timp locul ce va incerca sa-ti ruineze viitorul, deoarece te va vrea mereu acolo”. Pentru mine acasa inseamna inspiratie si iubire, acolo am invatat sa scriu cu propriul sange.

Ai intrat prima si mi-ai spus una dintre formulele acelea banale de prezentare a casei. Totul mirosea atat de bine…mirosea a tine si iubesc mirosul tau specific. Cine ar fi crezut ca mai tarziu ma voi trezi cu el in fiecare dimineata si ca mereu il voi aprecia mai tare. Peretii tai s-au atasat rapid de mine, ai adus pe cineva care sa le vorbeasca. Mai tarziu mi-ai cerut sa scriu tot ce-mi vine pe peretii din dormitor. I-am facut sa planga, sa viseze, ca mai apoi sa le spun chiar eu plangand, ca le-am facut doar iluzii. Te-am facut sa dai cu pumnul in ei cand erai nervoasa pe mine si te-am urcat de nenumarate ori pe ei in noptile in care nu aveam somn si eram plini de energie. Apoi cand ne-am certat urat, cand ai inceput sa trantesti tot ce se putea tranti prin casa si cand am vrut sa nu te mai ascult, ai inceput sa stergi din cuvintele mele. Mi-ai  marturisit mai tarziu, stand pe mine, intr-o dupa-amiaza de vineri, de vara, cand totul s-a intors la normal, ca ai reusit sa stergi doar primele doua cuvinte, pana ai ajuns la numele tau. Mi-ai spus ca ai sters doar „Te iubesc”, pe care m-ai rugat peste un timp sa ti-l scriu la loc unde era(Mi s-a parut o fraza penibila apoi, cum de obicei mi se par toate lucrurile facute de mine dupa ce trece un timp). Am ras cand mi-ai adus aminte si ca urmare, inca mai am urmele muscaturii tale pe gat. Cred ca a fost unul dintre rarele tale momente de sinceritate. M-ai fascinat prin faptul ca nu ai vrut sa-mi arati ce simti pentru mine, desi in mare parte stiam fara sa-mi demonstrezi, dar stiai cum sunt, ca am nevoie sa vad si tocmai de aia nu imi aratai. Fiindca stii sa ma omori in toate modurile posibile si nu te opresti niciodata sa o faci, chiar daca stii ca ma doare. Ai noroc, ca doare placut…

Iarasi gandul meu fuge de nebun catre tine. Incercam doar sa trec pe foaie gandurile mele de cand te-am cunoscut si m-ai purtat atat de departe, cred ca nu scriu despre tine fiindca imi e teama de insomnii, imi e teama ca nu ma voi mai putea controla, ca voi depasi foile (de aceea nu scriu despre multi, in general). Tu dormi in continuare, eu o sa-ti scriu…in noapte.

Vorbeam despre mirosul apartamentului tau si primul meu contact cu el. Mai tii minte ce ti-am spus? Inca mai zambesc cand imi reamintesc: „Ma simt ca intr-un New York personalizat”. Esti plina de mistere, la fel ca fiecare colt al camerei tale, la fel ca fiecare crapatura din parchet prin care respira monstrii de sub pat. Mi-ai dat o patratica dintr-o ciocolata si mi-ai spus la ureche sa mai tac. Cand te-ai descaltat de pantofii tai cu toc inalt, ti-am spus:

-Stii, ma vad cu tine de mana atunci cand lumea ma aplauda!

Ai schitat un zambet. Mereu ai ascuns tot atat de bine?! Ti-ai trecut mana prin parul meu, doar mi-ai atins buzele, nu m-ai lasat sa te sarut(ai un talent de a nu face ca mine) si m-ai condus catre dormitor.

Lasă un răspuns

