Noi

Posted on

Probabil este cel mai groaznic loc in care sa-ti privesti trecutul in ochi. Locul in care vii sa-l uiti, intr-un bar. El a ridicat mana sa comande un shot de tequila, dar in timp ce astepta si se uita prin tot barul ochii i-au ramasi fixati pe perechea de ochi ce o are mereu in minte, din pacate, in ultimul timp doar in minte. Sta intr-un colt putin ferit de lumina si il priveste fix, probabil de cand a intrat. Pentru prima oara privirile li s-au intersectat. Pareau sa nu aiba nimic pregatit pentru ei in noaptea asta, doar amintiri ce vor fi sterse de mililitrii de alcool, pareau sa nu gandeasca nimic, insa in capul lor se loveau ca de stanci valuri de intrebari, raspunsuri, scenarii si ipoteze.

Ea:  te-ai apropiat de mine si parfumul tau m-a facut sa tresar. imi aduce aminte de diminetile cand ma trezea: o esenta puternica, masculina, care pe parcurs devine un drog. gandindu-ma acum, chiar nu stiu cum am putut rezista atata timp fara nici o doza. dar ma pierd prin amintiri si nici nu m-am uitat in ochii tai. ridic privirea si exact de ce ma temeam cel mai tare: ochii aceia negri, electrizanti, care ascund atatea mistere, se uita cu mirare la mine. nu reusesc sa spun nimic, desi mii de ganduri alearga disperate prin mintea mea. cum sa nu te topesti langa el, un tip inalt, brunet cu niste buze carnoase, parca desenate cu carioca? in general oamenii se schimba, se maturizeaza, uita. dar parca tu  ai ramas acelasi suflet cald care se uita cu drag la mine. acum cand ma gandesc la pielea ta moale si la buzele ce se jucau mereu pe fruntea mea, imagini cu noi doi mi se deruleaza in minte cu toate locurile unde am fost si unde ne-am distrat si am ras cat era ziua de lunga, chiar si noaptea ne devenea complice. acum ma uit la tine si ma intreb de ce am pierdut ce aveam? dar ma faci sa zambesc pentru ca fara tine nu as fi stiut sa iubesc. nu as fi stiut cum e sa iubesti pe cineva atat de mult astfel incat atunci cand esti langa el sa poti opri timpul, sa tremuri de placere si sa speri ca acea clipa nu se va termina niciodata.

El: A trecut atat de mult…si esti la fel ca atunci cand te-am sarutat pe frunte in noaptea in care am plecat, cand ti-am lasat biletul ala. Da, sunt un las, stim amandoi asta foarte bine . E atat de greu…desi mi-am jurat ca nu o sa-mi mai pese. Mi-am spus ca ma voi uita in ochii tai fara cea mai mica emotie, asa cum o faceai tu …ei bine, m-am mintit!

Inca esti cea mai frumoasa din tot barul asta si inca tii ascunse prin buzunarele de la portofel bucati din inima mea. Ma intreb daca tot atat de bine imi ascunzi ceea ce simti. Mi-ai zambit. Oare ne-a trecut prin minte acelasi gand? As vrea sa te strang de mana, in brate, sa-ti sarut obrajii, sa-ti gust buzele…dar probabil m-ai respinge…poate ai pe altcineva…cineva mai bun ca mine. Poate toti prostii astia aveau dreptate…poate chiar nu poti scapa de lucrul de care te temi cel mai tare. Vreau sa adorm in bratele tale, ca in noptile de vara ce le-am racorit impreuna. Simturile mele sunt obisnuite cu parfumul tau, mirosi a acasa. As vrea macar sa-ti pot spune ca fara tine m-am simtit ca si cum as avea nimic, dar…nu pot sa-ti vorbesc. Sunt blocat in fata gesturilor tale ce m-au cucerit cu ani in urma si o fac iarasi in seara asta. Imi este imposibil sa stau langa tine si sa nu simt iubire…probabil suntem programati asa, sa cadem unul pentru altul…sau sa cad doar eu pentru tine…in viata asta si in celelalte. Inca ne intelegem doar din priviri, cred ca am un zambet tampit pe fata. Oare m-am inrosit? Mi-ai atins mana cu unghia ta…sunt dependent de tine(inca mai sunt independent de lume) si de ceva timp sunt intr-un continuu sevraj. Am atatea intrebari sa-ti pun, am atatea raspunsuri sa-ti dau…

Cuvintele mele plang in fiecare noapte dupa vocea ta. Esti preferata lor. Prima care le va citi mereu…prima…se tot repeta cuvantul asta in capul meu!

Nota: Acest paragraf nu face parte din seria „24 de ore”! Este ceva mai nou pe aici. Nu este scris in totalitate de mine. Am avut sansa sa imi impart gandurile si sentimentele cu cineva care uneori mai si scrie si am ales sa impartim acest post la doi. Partea cu „EA” este scrisa de Denisse, prietena mea, restul fiind scris de mine, cu care cred ca v-ati obisnuit (aplauze pe fundal-multumesc:)) ) Sper sa va placa!

2 responses »

  1. Imi place,chiar foarte mult!
    Felicitari amandurora>:D<

    Răspunde

Lasă un răspuns

