Tu, a mea(06:00-07:00)

Posted on

Ne-am asezat amandoi pe pat. Suntem obositi, dar suntem tineri…Nu imi e somn insa tie da. Stiu, tu esti cea mai somnoroasa dintre noi. E placut sa stiu atatea detalii.

Imi strange mana calda in palmele-i reci si-mi spune:

-Ti-a luat multe ierni sa ma gasesti!

– Cam prea multe. Asa de previzibil sunt?

-Nu, dar se vede in ochii tai, pe buzele tale si in tonul vocii tale, e altfel cand vorbesti cu mine! si rade…

Isi da jos ochelarii de la ochi, ii aseaza grijuliu pe noptiera, gesturi simple…Ochii mari, cuvintele ei ce-mi soptesc parca sublim numele si buzele ei…atat de moi. Am visat la ele fara sa stiu, le-am atins grijuliu in fiecare seara in care-mi atingeam cuvintele si am tanjit dupe ele cautandu-le la atatea femei. Vreau sa ma pierd prin verile ei, sa ne uitam amandoi la stele intr-o noapte prea tarzie si sa te tin in brate in noptile racoroase de vara, cand adormim goi, doar cu noi doi in ganduri. Vreau sa te intalnesc in fiecare vis si sa-mi conturez alte vise alaturi de tine, vise in care vei crede mai mult decat o fac chiar eu, stiu ca ai puterea asta. O sa spargem valurile marii amandoi de mana si ne vom ridica unul pe altul din gropile vietii. Traiectoria mea…plina de iluzii, va fi greu, dar simt ca vei fi acolo. Sa ma ridici, sa ma scuturi de praf, sa-mi saruti fruntea si sa-mi spui ca nu are ce sa fie mai greu cand suntem amandoi. Pieptul tau pe care sa plang si degetele tale ce se joaca in parul meu, devenim exemplari si stralucim impreuna.

Inima imi bate prea tare. Cred ca ti-am anticipat fara sa vreau venirea. Te regasesc in cuvintele mele si in visele ce le-am impartit la doi. Esti gandul meu lipsa, cuvantul ce-mi sta pe varful limbii dar nu-l gasesc, completarea perfecta, puzzle-ul sufletului meu si toate piesele sunt la tine. Construieste-ma cu grija!

Sunt iar pierdut in ganduri, nu e bine. Simt patul moale sub noi, parca sunt pe o saltea si marea ma poarta in larg, in timp ce soarele-mi arde pielea. Dar nu ma lasi sa cad prada gandurilor mele fiindca ma cunosti, desi nu ne stim demult. Parca ne-am cunoscut acum o viata, sau doua…

-La ce te gandesti? M-a intrebat in timp ce si-a lipit buzele de gatul meu.

-La nimic, asa…

-Gandeste-te la noi, ia-ma in brate si ai grija de mine!

Si acum tu esti peste mine, ma invelesti si imi porti de grija si esti caldura mea din noptile de iarna si din zilele ploiase de toamna. Esti plapuma mea preferata si nu as suporta caldura alteia, ar fi prea rece. Mi-ai ridicat standardele. Te vad cum imi atingi visele cu degetele tale fine si totul pare mult mai simplu. O sa fiu al tau si tu a mea…

8 responses »

  1. Stii mai bine.. e cu atat mai frumos ceea ce exprimi cand simti ce scrii si toate cuvintele tale definesc mai mult decat visele cu ferestre inalte din california :)
    Ma bucur .. Sa ramai la sentimentele astea.
    Pentru asta traim, sa iubim. :)

    Răspunde
    • Asa e, de iubire are nevoie lumea. Inca te mai pot face sa visezi doar prin cuvintele mele si eu credeam ca nu mai scriu deloc bine, iti multumesc mult pentru doza ta de incurajare pe care indirect, mi-ai dat-o. Si ma bucur ca inca iti mai faci timp sa citesti ceea ce scriu.
      Imagineaza-ti cum ar fi sa scrii asa si sa te uiti si prin ferestrele alea mari dintr-o casa de prin California:))

      Răspunde
  2. Doar ca s-au schimbat un pic detaliile. In bine..:)

    Răspunde
  3. Sărbători luminate!

    Răspunde

Lasă un răspuns

