Dor de tine(09:00-10:00)

Posted on

Pur si simplu imi era dor. Imi era dor sa te vad citind cuvintele mele, desi nu te vazusem niciodata pana atunci. Imi era dor sa-ti simt sarcasmul si apoi regretele. Imi era dor sa-ti simt pielea lipita de a mea. Imi era dor in dimineata aia de fiecare celula din corpul tau. Imi era dor de un eu regasit. M-ai ajutat mult! Acum daca scriu despre ce imi este dor de la tine, imi ia mai mult de o noapte. Iti multumesc! Ai fost pierduta si te-am gasit. Te-am gasit fiindca aveam nevoie de cineva care sa ma gaseasca si pe mine. Nu m-am asteptat sa poti face asta!

E o masa micuta. M-am asezat la ea cu grija, deoarece nu cunosteam „terenul” si am inceput sa scriu. Tu inca iti mai pierzi timpul prin bucatarie incercand sa ma impresionezi. Defapt acela nu este deloc punctul tau forte, te auzeam cum injurai si tranteai. Insa cand aveai chef iti ieseau doar bunatati. Zambesc si imi imaginez ceea ce faci. Nu-mi trece nimic mai frumos prin minte decat faptul ca deja ne cunoastem atatea particularitati, gesturi si gusturi, intr-un timp atat de scurt. Traim intr-o viata cat o fac altii in zece. Si asta doar fiindca asa suntem noi.  Stiu atat de multe lucruri simple despre tine, incat ne-ar mira pe amandoi daca as incepe sa le insir.

Am inceput sa scriu ceva despre mine transpus intr-un alt personaj, asa cum o fac de obicei si despre o ea la modul ideal. O ea fascinata de felul in care el isi bea cafeaua intr-o zi de vara oarecare, pe o terasa cu gust. O ea impresionata de faptul ca el citea un roman ce ea il adora. Un el care considera acel roman plin de clisee si un total esec si o ea indecisa daca sa intre in vorba cu el sau nu. Ar fi o greseala sa inceapa sa-i vorbeasca lui despre roman, poate ca el o va intelege gresit daca asa va intra in vorba cu el, sau poate se va indragosti de felul ei unic in care percepe totul ce o inconjoara. Poate voi contura un el simplu si o ea complicata. Sterg. Rescriu. Gandesc. Ma uit pe geam. Trec mai departe. Cad in visare pe un rand gol. Sunt indecis, la fel ca personajul feminin caruia ii dau viata. Ma uit la tine cum te apropii cu doua cesti mari de cafea in mana. Pui cafeaua mea pe masa si stai in spatele meu, in picioare. Ma saruti pe ceafa, zambesti si imi spui prefacandu-te ca nu stii:

-Dar ce faci aici?

-Incerc sa scriu. Stii, eu scriu…asta imi place sa fac. Oricum nu este cine stie ce, sunt doar rahaturi de ale mele. (Acum, pentru tine a devenit  cliseu ultima fraza, pe care ti-o spun mereu inainte sa citesti ceea ce scriu).

-Inteleg, imi spune jucandu-se in parul meu.

Soarbe o gura de cafea si ochii ei cad prada randurilor din fata lor. Soarele bate dintr-o parte si ii lumineaza fata gingasa si curata. Cred ca nu voi putea uita vreodata imaginea asta. Iau o gura de cafea si-i simt gustul amar pe cerul gurii. Inspiratie. Am inceput sa scriu, uitand de prezenta ta. Asa ma transform eu atunci cand scriu, ma separ putin de restul lumii, fug prin alte parti, destul de departe, ca apoi sa revin obosit si cu gandul la o destinatie noua. Am scris cu tine langa mine si cu unghiile tale jucandu-se pe spatele meu si zgariind tare atunci cand te atingeam cu o fraza. Am recitit si m-am oprit din scris. Involuntar, aceea ea seamana cu tine izbitor, nu obisnuiam sa scriu despre caractere reale, intalnite de mine. Poate ca tu esti aceea ea ideala, sau poate doar te aveam pe tine in minte cand am scris. Ai simtit momentul si ai inceput sa citesti cu voce tare ceea ce am scris. M-am lasat pe spate si mi-am rezemat capul de tine. Te-am lasat sa te joci cu simturile mele acele cateva minute. Cat timp citeai simteam doar fiori pe sira spinarii. Ai incheiat totul cu un sarut dulce. Un sarut in care ti-am simtit buzele tremurande si cred ca si tu pe ale mele.

A fost prima oara cand ai citit ceva scris de mine.

4 responses »

  1. Salut! Ce zici de un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/

    Răspunde
  2. Când o vei afla, pe tine te vei găsi. Se pare că ai plecat în lume nu pentru a căuta-o. O ştiai.
    Ştii cum e pentru mine grafia dragostei, Dan? Ca pe reliefuri de literă să a atingi cu degetele şi apoi să o spui în trup, să o scrii.

    Răspunde
    • Foarte frumos spus. Si da, intr-un fel o stiam, fiindca scriam despre ea dinainte sa o cunosc. E un sentiment special cand observi ca intr-adevar ai intalnit pe acel cineva pe care-l astepti si care chiar scriai despre ea anticipativ parca. Stii, am scris mult timp despre o Ea ideala prin ochii mei…e genial sa-ti simti „lucrarea” si asteptarea cum se uita in ochii tai sau cum iti musca buzele.

      Răspunde

Lasă un răspuns

