Cuvinte despre tine(11:00-12:00)

Posted on

Ea? Huh! Isi poarta cu mandrie orgoliul la orice pas. Cred ca i-a dat si un nume. Nu-l cunosc, inca nu am ajuns atat de departe. Ea calca discret peste scuze si gesturile simple fac parte din carisma ei. Unii numesc asta sex-appeal. Probabil te-ai umfla prea tare in pene daca as spune si eu asa. Gesturile alea precum cel in care iti dai parul pe spate sau felul in care-ti pui ochelarii la ochi. Habar n-ai tu!

Indecisa? Poate! Complicata? Nu! Poate doar pentru tine si de aceea esti si pentru altii asa. Sunt sigur ca te-ai putea descifra daca ti-ai acorda timpul necesar. Esti ca o carte, una destul de grea, dar care m-a prins din primele pagini. O carte careia ii admir copertile zi de zi, ii savurez ora de ora randurile si ador mirosul paginilor tale. Am adormit de multe ori cu tine in brate, citindu-te…pacat ca m-am trezit. Iubesc sa-ti contrazic randurile si nu te ranesc punandu-ti semne, doar tin minte pagina. Reusesti sa imi dai fiori si asta inseamna ca ma faci sa simt. A fost greu sa te gasesc, cred ca va fi foarte usor sa te pierd. Poate te voi uita prin metrou sau printr-un sertar, precum acele sertare in care se tin cadourile alea dragute, dar care tin de trecut…oricum, vei ramane preferata mea. Imi place ca-mi dai impresia (sau chiar asa e, desi sunt sceptic) ca imi dai mana libera sa desenez visele mele pe spatele tau gol, sa nu le fixez niciun termen limita si sa le las doar sa se intample, stii tu, asa…la trecerea vremii. A mai trecut o zi cu tine, am mai dat o pagina. Sper doar sa nu se termine cartea asta vreodata. Sau daca se termina, promite-mi ca ma vei lasa pe mine sa scriu continuarea, stii ca tin pixul in mana diferit fata de restul celor ce se intrec cu mine(eu nu ma intrec cu nimeni) si mai ales atunci cand scriu despre tine. Si daca pleci, fii sigura ca vei deveni un ego de-al meu. Poate acela care ma va ambitiona sa scriu mai mult. Oricum, ramai prin preajma. Intr-o zi o sa-mi ucid cu gratie toate ego-urile, poate va fi ziua in care nu voi mai scrie. O sa fac un scenariu pentru fiecare. Unul bun. Te asigur! Sper sa fii acolo sa citim impreuna din best-seller-ul meu. Cand briza oceanului se va juca prin parul nostru si cand soarele o sa apuna spectaculos peste L.A. Am deviat putin de la ruta initiala…sunt un deviant.

Era sa uit de tocurile tale. Cred ca plang strazile sub tine atunci cand le calci cu eleganta ta. Eleganta ta, putin iesita din tipare…mereu am fost atras de nonconformism. Accentul tau, care acum face parte din tracklist-ul meu preferat. A devenit familiar, dar tot vreau sa-l aud in fiecare dimineata…chiar vreau!

O sa-mi amintesc mereu de tricourile mele patate de fondul tau de ten…

2 responses »

  1. Stim cu totii cu gandul la cine a fost scris cel mai bun post al tau:-„:)):*

    Răspunde
    • :)) Desigur. Bine acum tine de perspective, mie-mi plac mai multe, dar inca sunt sigur ca nu am ajuns la apogeu. Cred ca pot mai mult decat tot ce este pe blogul asta…trebuie sa am si stari mai unice, posibil sa ma ajute starea in care ma voi afla cred in urmatoarele zile/saptamani..cine stie cat…
      Si ma bucur ca inca mai citesti si ai un post favorit, care il stiu:* si mie-mi place mult acela!

      Răspunde

Lasă un răspuns

