Sa nu uiti!(19:00-20:00)

Posted on

Suflet prost! Mai ramane doar sa iau toata vina asupra mea. Dar oricum ar fi, e prea tarziu si am invatat ca daca stau in loc timpul ma va dobori. Inima-mi bate mecanic. Ma simt mintit. Valurile imi soptesc. Imi spun ca ce se intampla e normal. Daca ramaneam, ma pierdeam. S-a terminat demult si trebuia sa constientizez asta. Daca ma voi lupta in continuare, o sa pierd doar eu. Nu mereu poti simti si a doua oara. Vreau sa alerg odata cu vantul. Sa simt sub talpi nisipul ud, scaldat de valuri. Mi-am dat jos camasa si am alergat catre ocean. Soarele se stinge si odata cu el ultimele mele regrete. Pe chipul meu se intipareste zambetul unui copil. M-am aruncat in valuri. Inca mai am impulsuri dictate doar de adrenalina. Ca atunci cand un tren trece prin fata mea…ma face sa-mi pun atatea intrebari. Ce ar fi daca as pleca definitiv? Sunt doar ganduri. Apa ma va curata de tot, chiar si de ele. Valurile imi descriu linia plutitoare a vietii si ma fac sa realizez ca tot ceea ce am e pentru ca merit. Soarele imi lumineaza calea chiar si cand ii este cel mai greu sa o faca. O sa mori curand prietene, doar cateva minute. Maine vei fi altul, mai puternic, mai nou, mai implinit. De data asta ma voi comporta ca si tine. Maine voi fi altul.

Viata mea este precum spuma marii. Trebuie sa inchizi ochii si sa te arunci in ea. Dragostea mea s-a risipit demult pe strada noastra, cand mi-ai spus ca de aici incolo te descurci si singura. Si arta, scumpa mea…este doar o boala! Dragostea devine de multe ori dezamagire. Poate iubirea este doar in mintea noastra. Ca atunci cand ne simtim pierduti sa cautam pe cineva in care sa avem incredere si cu care sa ne simtim in siguranta. Dar inca nu m-am resemnat. O sa gresesc iar si iar o sa platesc. O sa iubesc iar si iar voi scrie despre…sunt dependent de cuvinte si sentimente. Soarele picteaza in culori vii pe cer. Norii formeaza doua aripi. Probabil un inger beat si le-a uitat in timp ce-si cauta Raiul. Valuri imi incetoseaza privirea si innot inapoi spre mal. Mai sunt cativa nebuni care vor sa faca baie la apus. Am un zambet tamp pe chip. Sunt fericit! Stiu ca zorii zilei imi vor deveni mormant si gandurile vor fi cuvinte pana la rasarit.

Stii, inca mai cred ca sunt cine visez sa fiu! Vreau doar sa-ti mai aduci aminte…

7 responses »

  1. Ai scris cu o anume amărăciune; acel sentiment provocat de relativ şi de deriziune…despre un cuvânt definitiv, prin care unii sunt atât de trecători.

    Răspunde
  2. „inca mai cred ca sunt cine visez sa fiu”…
    Şi să nu uiţi nicicând că realitatea există în comuniune cu imaginaţia…nu în excluziune cu ea.

    Răspunde
  3. Foarte frumos zis , desi observ o oarecare tristete in cuvinte… Uneori e placut sa te regasesti in ce au scris alti oameni pe care ii cunosti doar din cateva vorbe care vin din suflet:).

    Răspunde

Lasă un răspuns

