Gata de plecare(20:00-21:00)

Posted on

Si pierdut pe plaja, cautand un apus ce lasa fiori reci pe sira spinarii, gandurile mele s-au dus iarasi catre tine. Chiar si cand natura ar trebui sa-mi tina spiritul ocupat devii vulgara si imi tulburi linistea fara ca macar sa intrebi. Am fugit spre masina si am luat din torpedou o foaie si un pix. Instrumentele sinuciderii mele. Doza de calmant din fiecare seara. Morfina. Mi-am spus ca daca tot trebuie sa doara amintirea ta, macar sa devin creativ si sa te uit scriind. Sa te imprastii in mii de cuvinte si sa zaci pierduta pe o foaie, uitata intr-un sertar in care imi tin ascunse lucrurile ce au insemnat demult ceva si care sunt inca in stare sa deschida rani. As vrea sa te pierzi prin mine ca sa simti macar o data prin ce am fost nevoit sa trec si sa aluneci in prapastiile ranilor mele pentru a-mi cersi ajutorul si iubirea…o sa prefer sa le arunc in mare.

O adiere de vant aduce un parfum proaspat, feminin, amestecat de fumul innecacios al unei tigari. Si simt cum in viata mea am nevoie incontinuu de iubire. Ai grija de mine, doar! As scrie iarasi despre noi, dar ar fi plictisitor pentru mine. M-as repeta precum o melodie preferata, dar stricata de parerile unor ipocriti ce nu stiu a asculta. Iar o sa iti dau prea mult si nu ma vei intelege, dar vei continua sa critici ceva ce nu intelegi. E tipic voua.

Am tras puternic aer in piept, la fel cum obisnuiai tu sa tragi din tigari si mi-am pus semnatura in coltul paginii. Inima incepe sa ma intepe. Doar gandul ca vei citi ma face sa nu reusesc sa ma adun. Uneori daunezi grav inspiratiei.

Lasă un răspuns

