Hollywood.

Posted on

Bring the drugs, baby. I can bring my pain!

Te gandesti des la moarte? Cum o sa fie? Ce simtim? Cum se moare cel mai bine? Cine o sa planga? Speri ca nu o sa rada nimeni si ca toti iti vor aduce flori din alea scumpe. Eventual o sa te scoli si le vei spune ca nu le primesti. Sa se care dracului cu ele, daca-s ieftine! Trandafiri rosii sa fie. Eu ma gandesc la moarte in fiecare noapte. Si nu e amuzant deloc. E putin infiorator, usor ironic, destul de trist si ma face sa devin paranoic. Si cand ating cote maxime, simt un fior rece in tot corpul si parca as scrie ceva de adio. Dar palme de femei ma trezesc mereu la realitate, spunandu-mi: „Nu iubi! Nu fi prost!”

Era noaptea in care am intrat in Top50 cei mai influenti oameni, Top100 Forbes, Top25 cele mai vandute carti. Aveam tot si nimic. Nu te aveam pe tine langa mine.  Aveam un dor imens si lipsa de inspiratie. Am incercat sa-l umplu cu femei, droguri, alcool si cacaturi de genul, hollywoodiene.

M-am trezit in ziua in care rasaritul a uitat sa mi se mai arate. E o lumina slaba ce bate prin geamurile interminabile de la etajul 56. Se vede doar dealul pe care scrie Hollywood in departare. Dau la o parte piciorul gol ce sta peste abdomenul meu si ma gandesc ca trebuie sa-mi fi tinut ceva timp treaz interesul, de a reusit sa ajunga in pat cu mine. Probabil a avut de spus o poveste interesanta. Povestea vietii ei. Un roman mult prea prost scris, dar pe care l-as putea reedita. Incerc sa cobor din pat si sa nu ma impiedic de trupurile femeilor ce zac goale pe parchetul meu rece. Dau cu piciorul de masuta de sticla, pe care sunt imprastiate cateva grame de cocaina. Vreo 3 liniute netrase, 2 carduri MasterCard murdare de prafuri albe si cateva bancnote de 50 de dolari facute sul sau mototolite. Aud ce gandesc fiecare. Ce delireaza, ce viseaza si stiu tot ce au pierdut pana acum. Stau murdare de cocaina la nas si pe buzele date cu ruj rosu. Isi traiesc viata, ar spune multi. Eu cred doar ca isi savureaza moartea. Fiecare in felul sau. Si fiecare mi-a simtit cuvintele din carte, in felul ei. Si s-au drogat cu ele, in nopti fara zori. S-au pierdut in finaluri neasteptate si deloc fericite. Si asta e rasplata mea pentru ca m-au citit, cumparat, barfit, pentru ca unele cuvinte de-ale mele stau tatuate pe trupurile lor albe. Droguri si bautura pentru toti! Stiu ca mi-ati vrea si moartea, sa mai raman pentru a putea scrie cateva vieti pentru voi, dar a mea e prea sofisticata sa poata fi abordata asa usor, de orice terchea-berchea. As putea scrie o carte despre fiecare dintre femeile astea si sa numesc cartile: „Ghid: Despre cum sa te distrugi mai bine!”.

Era noaptea in care mi-am surescitat ego-ul. I-am zambit ironic in fata si apoi i-am facut cu ochiul in semn de „la revedere”. I-am demonstrat cine controleaza, pe cine. Dupa asta, toata noaptea am uitat de moarte. Mi-am admirat iubita cum doarme langa mine si ii numaram bataile inimii. Stii topurile alea? Intr-o luna am avansat cu inca 10 locuri, in fiecare.

6 responses »

  1. Imi place tare, iar finalul total neasteptat.Sa nu mai indraznesti sa zici ca ceva scris de tine e slab! Scrii frumos,ai talent stii si tu asta ♥

    Răspunde
  2. N-am sa te mai las sa aberezi pe tema asta,ti-am zis de zeci de ori ca nimic din ce faci nu e slab, dar incapatanarea ta e fara limite

    Răspunde
  3. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

    Răspunde

Lasă un răspuns

