M-am mutat! www.daninovac.com

Posted on

Daninovac.com

www.daninovac.com

  • Acesta este noul meu site(/blog). A fost nevoie de evolutie. Se cerea de mult timp, dar se amana din zi in zi. V-ati strans cativa care ma cititi(va multumesc din suflet, apreciez enorm si sper sa nu va opriti aici. Va respect enorm!) si era nevoie sa va dau mai multa calitate. Totul pentru ca am niste prieteni extraordinari, ca Florin Gorgan, care mi-a facut astazi o surpriza foarte placuta si foarte bine venita. Unul dintre cele mai dragute cadouri, chiar. Mi-a oferit acest domeniu ca eu sa va scriu si voi sa-mi simtiti din ce in ce mai des cuvintele. Va multumesc pentru tot sprijinul, daca nu ma citeati/comentati/vizualizati, ma opream demult, va spun sincer. Le tineam in calculator doar sa ma descarc si atat! Va multumesc ca mi-ati aratat ca poate zace ceva dragut in mine, ceva care merita slefuit. Privind in urma, pe blogul asta m-am maturizat(multumesc!), am invatat sa scriu cat mai corect, am invatat sa scriu calitativ(sa nu ma pierd printre limbaje mesangeriste, da, fac parte din generatia aia mult criticata) si am invatat ce inseamna progres(acum vreau sa progresez mereu in tot ceea ce fac). Ok! Trecand putin in revista, in 3 ani(cred) s-au adunat 35.000 de vizualizari. Aproape 50 de abonati. Un maxim de 350 vizualizari/zi (nu e cine stie ce, dar eu sunt foarte entuziasmat), o clasare pe un loc 2000+ intr-un top al tuturor blogurilor din Romania(adica sunt peste 91% din blogger, conform Zelist) si unele legaturi facute si persoane intalnite, care au insemnat si inseamna atat de mult incat nici nu cred ca se pot transpune in cuvinte, dar sa le inumar(pai?..). Nu ar fi corect! Am iubit cu voi, am suferit cu voi, am plans impreuna, am stat nopti impreuna, am facut discutii, am murit si am inviat, impreuna cu voi si pentru ca voi existati(suntem un cuplu dragut, spun eu). Va multumesc enorm! Din cauza acestui blog am intalnit una dintre cele mai speciale persoane din viata mea(te pup) si tot din aceeasi cauza, ego-ul meu a luat-o razna cand ii dadeam prea multa „faima si aroganta”. Lasand astea la o parte ca nu am renuntat, doar m-am mutat, va astept aici:  www.daninovac.com
  • Acum lasand sentimentele deoparte si incepand cu afacerile ( ei na?! :)) ) va rog pe cei care au dat subscribe blogului(s-au abonat prin e-mail sau orice alt mijloc) sa faca acelasi lucru cu site-ul meu   www.daninovac.com deoarece aici vor fi noutatile de acum incolo(si Doamne, cate vor fi!). Cei care ma vizitau regulat, comentau la posturi, citeau, faceau orice pe blogul acesta, sa dea buzna pe www.daninovac.com e loc pentru toti. Pentru cei din blogroll, cu schimbul de linkuri, contactati-ma pe noul blog prin comentariu la CONTACT(sau oriunde va vine) sau astept mail pe: dani@daninovac.com .Abia va astept! Deci, toata lumea, dar absolut toata si daca se poate sa mai si aduceti, toti ne mutam acum in „noul apartament” www.daninovac.com.

Mi-a facut placere, al vostru sincer DANI NOVAC

One response »

  1. DACA SE POATE, MI-AR PLACEA SA LASATI COMENTARII LA ACEST ARTICOL, TOTI CEI CARE ATI CITIT SI VENITI PE NOUL BLOG!!!
    http://WWW.DANINOVAC.COM

    Răspunde

Lasă un răspuns

