Roviniete.ro

Posted on

Blogatu mi-a spus despre campania lansata de Blogawards si Roviniete.ro, una dintre cele mai faine campanii despre care am aflat in ultima vreme si am decis sa particip si eu. Cum premiul este asigurat daca indeplinesti cateva conditii, lucru foarte inedit si destul de nou pentru noi, am zis ca de ce nu, si am venit aici sa scriu despre roviniete. Recunosc ca sunt putin pe langa subiectul rovignieta deoarece nu posed un carnet auto inca. Am auzit cate putin de pe la stiri. Stiu ca acum cativa ani a fost un subiect controversat, ca trebuie sa ai rovignieta la masina daca vrei sa iesi din oras si soferii erau putin furios, ca de’ asa-s soferii.

Asa ca va recomand sa vizitati www.roviniete.ro pentru a va interesa despre acest concurs. in care doar daca participati castigati un stick de 4 gb. Sper ca la inceputul lunii Aprilie, cand se va termina concursul, sa pot folosi stick-ul castigat. Aaaa, eram sa uit, pentru cei cu articole mai pertinente si interesante, premiul cel mare este o camera video BenQ.

Lasă un răspuns

