Pe viitor…

Posted on

Am văzut că încă mai are vizite, chiar şi comentarii, chiar şi noi urmăritori, acest blog. Nu, nu îl voi reactiva, pentru că nu am de ce. Acelaşi conţinut poate fi găsit de ceva timp şi pe site-ul meu. Mai sunt persoane care nu au văzut articolul vechi, în care anunţ mutarea mea pe un site cu domeniu, aşa că, pentru întârziaţi, spun iarăşi. Sunt activ pe site-ul meu, http://www.daninovac.com. Acest blog nu mai are parte de noutăţi, deoarece totul, s-a mutat acolo. Articole cu proză, muzică, publicitate, film etc. Deci, nu daţi aici follow şi nici noi comentarii, vă aştept acolo, unde aveţi toate articolele. Şi pe cele de aici, dar şi cele noi. Vă aştept şi vă mulţumesc pentru că mă citiţi!

http://www.daninovac.com

2 responses »

  1. Sunt destule persoane care au blog si in general isi fac o lista de bloguri pe care le citesc. Ar fi pacat sa nu mergi cu blogul paralel cu site-ul pe care il detii, pentru unii e mai usor sa intre pe blogul tau decat pe site.

    Răspunde
    • Multumesc de sugestie! Stiu despre ce spui, doar ca imi este destul de greu sa merg cu doua in paralel, iar aici noutati ar fi doar proza, acolo e si proza si altele. Aici, pe blog, marele avantaj este ca wordpress a evoluat mult si are mai multe conexiuni intre detinatorii de bloguri. Totusi, va astept pe site. Multumesc de intelgere!

      Răspunde

Lasă un răspuns

